Metro Cash & Carry anunta extinderea retelei din Romania cu un magazin Metro Punct in Turda, care va fi deschis pe data de 16 decembrie, anul acesta.
Noul magazin are o suprafata de vanzare de 2.300 de metri patrati pe care comercializeaza 4.500 de articole alimentare si nealimentare, inclusiv produse marca proprie.

„Ideea Metro Punct Turda este de a oferi clientilor profesionisti un sortiment de baza, de care au nevoie zilnic, pentru a le facilita aprovizionarea", a declarat Dusan Wilms, director general al Metro Cash & Carry Romania.

Astfel, compania finalizeaza anul cu sase magazine Metro Punct (Satu Mare, Piatra Neamt, Targoviste, Buzau, Pitesti si Turda).

Metro Punct este un format mai restrans de magazin operat de Metro Cash & Carry in Romania. O astfel de unitate are o suprafata aproximativa de 2.000 de metri patrati, adica de patru ori mai putin fata de un magazin cash & carry clasic din retea. Primul magazin Metro Punct a fost deschis in aprilie 2010.

In total, Metro Cash & Carry finalizeaza anul cu o retea formata din 32 de magazine (operate sub brandurile Metro Cash & Carry si Metro Punct) in 24 de orase.

Metro Cash & Carry (parte a grupului german Metro AG) este primul retailer international care a intrat pe piata romaneasca, in 1996. Magazinele lantului se adreseaza clientilor revanzatori, persoane juridice, vanzarea facandu-se en gros, pe baza de legitimatie.

Harta expansiunii Metro Cash & Carry



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri