Noul magazin are o suprafata de vanzare de 2.100 de metri patrati pe care comercializeaza 4.000 de articole alimentare si nealimentare, inclusiv produse sub marca proprie. Acesta este cel de-al doilea magazin operat de Metro Cash & Carry in oras.

„Pe baza discutiilor deschise purtate cu actualii clienti, precum si privind harta magazinelor cash & carry din zona, am observat oportunitatea deschiderii a inca unui magazin la Pitesti. Noul Metro Punct are avantajul unei accesibilitati sporite pentru clientii din partea de nord a judetului (Mioveni, Curtea de Arges, Campulung), precum si dinspre Ramnicu Valcea, acestia nemaifiind nevoiti sa traverseze Pitestiul ca sa ajunga pana la Bradu", a declarat Dusan Wilms, director general al Metro Cash & Carry Romania.

Compania va mai deschide o unitate Metro Punct la Turda pe data de 16 decembrie.

Metro isi dezgheata planurile de expansiune. Afla in ce orase va deschide magazine

Metro isi dezgheata planurile de expansiune. Afla in ce orase va...

Astfel, compania va finaliza anul cu sase magazine Metro Punct (Satu Mare, Piatra Neamt, Targoviste, Buzau, Pitesti si Turda).

Citeste si:

Metro Punct este un format mai restrans de magazin operat de Metro Cash & Carry in Romania. O astfel de unitate are o suprafata aproximativa de 2.000 de metri patrati, adica de patru ori mai putin fata de un magazin cash & carry clasic din retea. Primul magazin Metro Punct a fost deschis in aprilie 2010.

In prezent, Metro Cash & Carry are o retea formata din 31 de magazine in 23 de orase.

Metro Cash & Carry (parte a grupului german Metro AG) este primul retailer international care a intrat pe piata romaneasca, in 1996. Magazinele lantului se adreseaza clientilor revanzatori, persoane juridice, vanzarea facandu-se en gros, pe baza de legitimatie.

Harta expansiunii Metro Cash & Carry