Vanzarile Farmec au crescut cu 16% in 2011

Cifra de afaceri a producatorului de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a crescut anul trecut cu 15,6%, la 110,9 milioane lei (26,2 milioane euro), dupa dezvoltarea brandului Gerovital si eficientizarea procesului de productie, iar pentru anul in curs compania vizeaza o majorare a vanzarilor de 5%, informeaza Mediafax.

"Chiar daca in ultimii doi ani cifra de afaceri a Farmec a crescut cu peste 10%, anul acesta suntem mai ponderati in estimari si am bugetat o crestere doar cu 5%. Consideram ca 2012 va fi un an dificil pentru toata economia romaneasca, indiferent de piata pe care activam. Vom continua strategia de lansare de noi game de produse si avem un plan de investitii pus la punct, dar ramanem precauti", a declarat intr-un comunicat directorul general al companiei, Mircea Turdean.

Farmec va investi in 2012 circa 600.000 de euro, in achizitia de echipamente tehnologice, modernizarea liniilor de productie si amenajarea spatiilor de birouri.

Compania arata in comunicat ca, potrivit datelor furnizate de agentia de cercetare Nielsen, Farmec a fost anul trecut lider de piata pe segmentul produselor de ingrijire a fetei, cu o cota de 21,8% din punct de vedere cantitativ, si pe cel al tratamentelor de par - cota de 28,35% valoric si 16,05% cantitativ.

Farmec Cluj-Napoca a fost privatizata in anul 1995, prin metoda MEBO, si are capital romanesc, singurul actionar fiind PAS Farmec.

Foto: farmec.ro

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri