Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 236,5 milioane lei (50,8 milioane euro), inregistrand o crestere cu 10% fata de rezultatele financiare din 2017.

Cresterea businessului a fost sustinuta de vanzarile din cadrul retelei magazinelor de brand, in crestere cu 40,35%, precum si de vanzarile din magazinul online, care au raportat un avans cu 19,14%, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent.

De asemenea, strategia de expansiune pe piata externa a producatorului clujean, precum un nou parteneriat in China, initiat in 2018, a contribuit la evolutia cifrei de afaceri, inregistrandu-se o majorare a vanzarilor la export cu 48,85% fata de 2017.

„Piata cosmeticelor din Romania urmareste si se adapteaza la trendurile internationale. Continuand ritmul de crestere din ultimii ani, ne propunem o crestere a cifrei de afaceri cu peste 15% pentru 2019, prin consolidarea si dezvoltarea continua a brandurilor existente, lansarea de noi produse si extinderea magazinelor de brand, care in momentul de fata au ajuns la 26. De asemenea, un pas important in planurile pentru 2019 il reprezinta proiectul de francizare pe plan local si international, care va incepe in primul semestru al acestui an”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

La nivel national, Farmec detine o retea proprie de 26 de magazine de brand, in 2018 fiind inaugurate 5 magazine in punctele cheie ale Romaniei. La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate in peste 30 de state, iar in Europa compania este prezenta cu 7 magazine.

Citeste si:
[FOTO] Farmec, evoluția cosmeticelor din România: Înainte și după...
FOTO Farmec, evoluția...

Conform datelor de piata Nielsen, Farmec s-a mentinut si in anul 2018 in pozitia de lider de piata pe segmentul produselor de ingrijire a tenului* (cu o cota de piata de 29,7%). In ceea ce priveste brandul Gerovital, acesta este lider pe sectorul produselor antirid si pe segmentul produselor antiacnee, cu o cota de piata valorica de 43,2%. Triumf ocupa prima pozitie in categoria produselor pentru curatarea bucatariei, detinand o cota de piata volumica de 48,5% si una valorica de 51,9%.

Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc - ramane un brand emblema pentru Romania. Compania are certificare internationala GMP si comercializeaza produsele din portofoliu in aproximativ 30 tari.

In februarie 2019, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate in Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 18 magazine Gerovital care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti (5 magazine), Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati, Oradea si Ramnicu Valcea.

Citeste si:
Cum au trecut brandurile L'Oreal, Farmec și Marionnaud prin pandemie
Cum au trecut brandurile...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri