Farmec, unul dintre cei mai mari producatori romani de cosmetice, incheie primul semestru al anului 2018 cu o cifra de afaceri de 116 milioane lei (aproximativ 25 milioane euro) si raporteaza o crestere de 10% fata de aceeasi perioada din 2017.

La avansul businessului din prima jumatate a anului 2018 au contribuit substantial vanzarile din reteaua magazinelor de brand, in crestere cu 67% si vanzarile din magazinul online, care au inregistrat o majorare de 16%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

„In cresterea cifrei de afaceri din acest an, mizam in continuare pe extinderea retelei magazinelor de brand, dezvoltarea portofoliului cu noi produse inovatoare, consolidarea unei cote avantajoase pe segmentele de piata pe care am patruns recent, expansiunea la nivel extern, dar si pe implementarea proiectului de francizare pe plan local si international, pe care o avem in vizor cat de curand”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

De la inceputul anului 2018 si pana acum, Farmec a inaugurat 3 magazine Gerovital, la Oradea, Cluj-Napoca si Constanta, ajungand la o retea de 24 de magazine de brand Farmec si Gerovital, pe plan national. Farmec este singurul producator roman de cosmetice care dispune de o retea proprie de magazine de brand. In ceea ce priveste comertul online, cresterea se datoreaza extinderii beneficiilor si facilitatilor oferite consumatorilor. Comenzile plasate online au fost realizate atat din tara, cat si din strainatate.

De asemenea, cresterea cifrei de afaceri din prima jumatate a acestui an a fost sustinuta de dezvoltarea continua a brandurilor din portofoliul companiei clujene. Astfel, cu o cota de piata de 29,3% in volum, Farmec detine prima pozitie pe segmentul produselor de ingrijire a fetei, iar Gerovital isi mentine statutul de lider de piata pe segmentul produselor antirid, potrivit datelor Nielsen. Nufar este brandul nr. 1 in Romania pe segmentul detartranti, detinand o cota de piata de 33,1% in volum si de 35,6% in valoare%, in timp ce Triumf este lider pe segmentul de curatare a bucatariei, cu o cota de piata volumica de 33,5 si una valorica de 30,6%, mai arata calculele realizate pe baza datelor Nielsen.

Citeste si:
Cum au trecut brandurile L'Oreal, Farmec și Marionnaud prin pandemie
Cum au trecut brandurile...

In august 2018, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate in Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 16 magazine Gerovital care se gasesc in Bucuresti (3 magazine), Cluj-Napoca (2 magazine), Constanta (2 magazine), Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati, Ramnicu Valcea si Oradea.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri