Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, marcheaza un an de la infiintarea retelei proprii de magazine Gerovital. Compania clujeana este primul jucator local din aceasta industrie care si-a creat propria retea de magazine de brand Gerovital si Farmec (19 magazine) si care, in prima jumatate a anului 2017, a inregistrat o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro.

„In 2017 am crescut pana la 11 magazine proprii, din dorinta de a transforma Romania intr-o zona a excelentei in cosmetica, prin aducerea si mai aproape de romani a brandului Gerovital. Pentru 2018 am planificat inaugurarea altor 8 magazine de brand Gerovital”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Expansiunea magazinelor in primul an face parte din strategia de extindere nationala a companiei clujene. In 2017, pentru deschiderea noilor puncte de vanzare Gerovital, care insumeaza o suprafata totala de aproape 400 de metri patrati, a fost investita suma de jumatate de milion de euro, iar principalele zone de investitii au fost: amenajarea spatiilor, trainingul consultantilor, achizitionarea aparatelor de dermoanaliza si promovare.

De la sfarsitul anului 2016 pana in cea de-a doua jumatate a anului 2017, valoarea medie a cosului de cumparaturi in magazine a inregistrat o crestere cu 25%.

Toate magazinele Gerovital sunt amplasate in centre comerciale din tara. Dintre acestea, cele mai mari vanzari sunt inregistrate de spatiul comercial din Veranda Mall din Bucuresti, inaugurat in noiembrie 2016. Lantul de spatii comerciale Gerovital are o vasta acoperire nationala, cuprinzand cele mai importante centre urbane din tara: Bucuresti (3 magazine), Cluj-Napoca, Constanta, Timisoara, Iasi, Suceava, Piatra-Neamt, Craiova si Ploiesti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri