Farmec, producator roman de cosmetice, a inregistrat in primul semestru al anului 2017 o cifra de afaceri de 105,5 milioane lei, ceea ce inseamna o crestere cu 9% fata de aceeasi perioada din 2016.

Cifra de afaceri din acest an a fost sustinuta de extinderea semnificativa a retelei de magazine Farmec si Gerovital, care in prezent numara 19 magazine de brand, deschise atat in marile centre comerciale, cat si in zonele cheie ale oraselor.

De la inceputul anului, au fost inaugurate 8 magazine de brand, urmand ca cel putin alte 2 spatii sa fie deschise pana la finele acestui an. Datorita politicii de extindere, in primele 6 luni ale anului 2017, reteaua de magazine proprii a companiei Farmec a atins vanzari de 1 milion de euro.

„Rezultatele obtinute in prima jumatate a acestui an ne ofera toata increderea ca vom reusi sa ne atingem obiectivul setat la inceputul anului, acela de crestere a cifrei de afaceri cu peste 10%”, a mentionat Mircea Turdean, director general Farmec.

Cresterea din prima parte a anului 2017 vizeaza si vanzarile din magazinul online, inregistrand in prima jumatate a anului 2017 o crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

Un alt factor care a contribuit la cresterea cifrei de afaceri este acoperirea retelei de distributie, avand 10 puncte de lucru la nivel national.

Retail jobs

La finalul lunii august 2017, reteaua de spatii comerciale detinute de Farmec este formata din 8 magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu Mures si Timisoara si 11 magazine Gerovital ce se gasesc la Bucuresti (3 magazine), Constanta, Cluj-Napoca, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi si Piatra Neamt.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri