Cum vrea producatorul de vin LacertA sa atinga milionul de euro in acest an

Producatorul de vin LacertA Winery a anuntat ca obiectivul pentru 2012 este atingerea unei cifre de afaceri de 1 milion de euro, adica un volum al vanzarilor de trei ori mai mare decat in 2011.

Pe ce se bazeaza aceste estimari? Pe de o parte, anul trecut compania a produs la capacitate maxima doar circa 6 luni, insa si-a atins obiectivele, vanzand integral productia, adica peste 40.000 de sticle de vin.

„Putem spune ca rezultatele pentru primul an de la lansare sunt pe masura obiectivelor pe care ni le-am propus si privim cu incredere anul 2012, cand avem un alt obiectiv ambitios, de a depasi un milion de euro cifra de afaceri”, au spus oficialii companiei.

In prezent, distributia vinurilor companiei reprezinta aproximativ 50 de restaurante si 30 de vinoteci. „Pentru a sustine volumul de productie pe care ni-l stabilim ca obiectiv, vom urmari triplarea retelei de distributie”, au spus pentru wall-street.ro, oficialii companiei.

Cresterea asteptata este bazata si pe lansarea a 7 noi vinuri premium pe piata. LacertA Winery lanseaza 7 noi vinuri premium pe piata romaneasca.

In 2012, LacertA Winery isi propune sa vanda 150.000 de sticle de vin in Romania, de trei ori mai mult decat anul trecut, si estimeaza o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro. Preturile vinurilor in magazinul de la Dealu Mare raman aceleasi ca in 2011 - intre 39 si 69 de lei, TVA inclus.

LacertA Winery este un proiect lansat de un grup de investitori si in prezent include noua sortimente de vinuri premium (trei de vin alb si sase de vin rosu). Distributia este realizata exclusiv prin HoReCa, baruri selecte, cateva magazine de nisa si pe www.lacertawinery.ro.

Vinurile LacertA sunt produse la podgoria Dealu Mare, pe o proprietate de 82 de hectare in Fintesti, judetul Buzau. Investitia s-a ridicat la 7 milioane euro.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri