Final Distribution, importatorul exclusiv in Romania al brandurilor Gerard, Delta si Keylite si producatorul sistemului de colectare a apelor pluviale Novatik a inregistrat afaceri de 18,6 milioane lei in 2011, in crestere cu 28% comparativ cu anul 2010.
”Anul 2011 a fost un an bun pentru companie, cu toate ca si in sectorul nostru de activitate am resimtit nesiguranta economica. A fost un an aniversar, in care am sarbatorit 1.000.000 de mp de tigla Gerard vanduti pe piata din Romania si, nu in ultimul rand, am devenit producatori de jgheaburi si burlane, investind in crearea brandului nostru Novatik”, a declarat Dan Mircescu (foto), director general Final Distribution.

Vanzarile sistemului de jgheaburi si burlane Novatik au avut o crestere a 154% fata de anul 2010, cand compania era distribuitor al unui alt sistem pluvial.

Tigla metalica cu acoperire de piatra naturala Gerard a inregistrat o crestere de 18% la, datorata atat campaniilor de comunicare intense cat si celor promotionale.

Totodata, segmentul foliilor anticondens si membranelor de protectie pentru fundatii si pereti Delta a avut o crestere de 28% in 2011 fata de anul precedent, lucru care demonstreaza ca deja clientii sunt mult mai interesati de etanseizarea acoperisului si au inteles cat de importanta este limitarea aparitiei condensului la un acoperis.

Segmentul ferestrelor de mansarda a inregistrat o scadere de 17%, fiind prognozata inca de la inceputul anului 2011.

Planuri pentru 2012

Pentru anul 2012, compania isi propune o crestere a cifrei de afaceri de peste 16% fata de anul trecut, mizand pe o crestere consistenta a vanzarilor brandului Novatik, dar si pe un plus in volumele de tigla metalica si folii anticondens. Vor fi continuate investitiile in extinderea gamei de jgheaburi si burlane Novatik, prin introducerea de noi dimensiuni si culori.

“Ne asteptam ca in anul 2012 piata sa creasca usor, iar noi intentionam sa jucam un rol semnificativ in piata premium a acoperisurilor, prin concentrarea pe punctul nostru forte: diversitatea. Pregatim produse noi, care sa satisfaca nevoile clientilor nostri, pentru ca in momentul de fata nu mai este important sa ai cea mai buna oferta, ci sa oferi ceea ce este relevant pentru client”, a explicat Dan Mircescu, director general Final Distribution.

Final Distribution este unul din cei mai importanti jucatori pe piata de tigla metalica cu acoperire de piatra naturala din Romania prin brandul Gerard, care are in prezent cea mai mare pondere din cifra de afaceri a companiei, urmata de membranele de protectie pentru acoperis si fundatii Delta cu o pondere de peste 20%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri