Carmolimp a semnat in acest an contracte de opt milioane euro cu retele internationale de retail, printre care Mega Image si Metro, suma care reprezinta 20% din cifra de afaceri estimata de producatorul si distribuitorul de carne pentru anul in curs, scrie Mediafax.

Contractele vizeaza distributia de produse Carmolimp - carne ambalata in ATM (atmosfera protectoare la gramaj fix) si lapte proaspat - in retelele de magazine.

"Semnarea acestor contracte reprezinta pentru Carmolimp inca un pas inainte. (...) 2012 se anunta a fi un an profitabil pentru Carmolimp, intrucat estimarile noastre arata ca cifra de afaceri va creste cu 20% fata de anul trecut", a declarat intr-un comunicat directorul general al companiei, Valentin Soneriu.

Compania produce in medie 30.000 de caserole de carne ambalata in ATM/zi si ofera un termen de valabilitate de minimum 11 zile, caserole vandute atat in magazinele retelelor internationale, cat si in cele proprii.

Carmolimp acopera 60% din piata de ATM, fiind in prezent cel mai mare producator si distribuitor de carne ambalata in atmosfera protectoare la gramaj fix din tara, conform datelor proprii.

Compania opereaza 50 de magazine proprii si peste 60 de unitati in sistem franciza. Pornita in 1993 ca o afacere de familie, Carmolimp este detinuta de familia Olimpiu si Carmen Soneriu.


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
JLL a intermediat pentru Metro cel mai mare deal pe piata logistica