3 Iulie 2012
"Starurile" produselor noi: Cine da tonul lansarilor
Wall-Street.ro va prezinta un top al celor mai importante lansari de produse noi din domeniul alimentar, in functie de marimea companiilor, gradul de noutate al produsului, notorietatea brandului si relevanta produselor in strategia de business.
Kraft Foods-lansari in lant
Printre lansarile se numara Belvita cu cereale si afine rosii, al 5-lea produs din gama biscuitilor pentru micul dejun ai Kraft. Pentru Poiana, Kraft a lansat doua produse noi in perioada verii, Poiana cu pepene rosu si poiana cu lamaie verde. Brandului Milka i s-a alaturat si Milka Choco Lila Stix – biscuiti crocanti inveliti in ciocolata, iar biscuiti Tuc au din acest an in gama si varianta cu smantana si ceapa. De asemenea, printre lansarile din primele 6 luni ale anului se numara si noile praline I love Milka, cu strat dublu de crema de lapte si jeleu de capsune sau crema de migdale si bucatele de alune.
Media Fact Book plaseaza Kraft pe locul 2 in topul celor mai mari advertiseri din Romania in 2011, cu un buget, la rate card, de peste 400 mil. euro.
De asemenea, brandul Milka este in topul celor mai iubite marci de catre consumatori, fiind pe prima pozitie la categoria dulciuri.
Sursa foto: FreeDigitalPhotos.net
Avalansa de lansari pe piata lactatelor
Danone si-a completat gamele de iaurturi cu noi arome, printre cele mai importante fiind cele cu prajituri: de la chec, la prajitura alba ca zapada. Danone este in top 10 investitori in publicitate din Romania si potrivit unui sondaj al 360 insights este cel mai iubit brand alimentar de consumatorii din Romania. Pe langa noile iaurturi cu arome de prajituri din gama Nutriday, compania a mai adaugat un sortiment nou si gamei Activia, un alt brand aflat in topul preferintelor consumatorilor.
Grecii de la Olympus au facut si ei o miscare importanta, intrand la inceputul verii pe segmentul iaurturilor cu fructe. Grecii se asteapta ca in urmatorii ani cota de piata a companiei sa ajunga la 10% pe acest segment. Noile produse sunt: iaurt grecesc cu capsuni, iaurt grecesc cu coacaze si iaurt grecesc cu rodie si zmeura.
O alta lansare importanta este cea a Delaco, care a scos pe piata Miez de Lapte – o branza alba bogata in calciu.
Kandia a lansat Rom Biscuit
Batonul Rom, unul dintre cele mai cunoscute branduri traditionale de pe plan local si reprezinta potrivit unor informatii anteriore circa 15% din valoarea totala a vanzarilor companiei Kandia. Brandul a fost "revigorat" prin campanii publicitare incepand cu 2005.
McDonald's , ofensiva pe mancare sanatoasa
Lantul de restaurante se afla in topul preferintelor tinerilor de pana in 24 de ani, potrvit sondajului 360insights.
Berea cu lamaie mai castiga un adept
Pe de alta parte, Ciuc a venit pe piata cu Radler, o "limonada" cu 37% bere.
Ursus Breweries a lansat in aceasta vara berea Redd’s cu aroma de merisoare, Redd’s Cranberry.
Pe segmentul berilor cu arome se mai numara si Bergenbier si Beck’s Lemon.