21 August 2012

Cris-Tim a investit 24 mil. euro in cercetare si tehnologie



Producatorul de mezeluri Cris-Tim a lansat o gama de mezeluri fara conservanti si coloranti artificiali, in urma unei investitii de 24 milioane de euro din ultimii trei ani.

Gama noua de produse se numeste Vitality si cuprinde cinci sortimente - bacon, sunca de curcan, muschi file, carnati semiafumati si salam. Toate acestea sunt fabricate cu ajutorul tehnologiei de procesare prin inalta presiune. Pentru aceasta tehnologie, Cris-Tim a investit la inceputul acestui an patru milioane de euro.

„Aceasta tehnologie presupune scufundarea in apa rece, la o presiune de 6.000 de bari, a produselor ambalate si etichetate, distrugandu-se astfel majoritatea bacteriilor, fara afectarea celulei de carne sau modificarea valorii nutritive si a proprietatilor organoleptice ale produselo", se precizeaza intr-un comunicat emis de Cris-Tim.

Intr-un interviu acordat Wall-Street.ro in luna iulie, anul acesta, Radu Timis (foto), proprietarul Cris-Tim, anunta lansarea a doua game de mezeluri fara E-uri - Vitality si Forzoso.

Anul trecut, cifra de afaceri a Cris-Tim a scazut de la 324 milioane lei, la 289 milioane de lei, iar profitul a ramas relativ stabil, la 2,9 milioane de lei.

Citeste si:

Radu Timis, Cris-Tim: Controlam costurile la sange. Am calcula si gravitatia, daca ar fi posibil



Citeste si