Cris-Tim a investit 24 mil. euro in cercetare si tehnologie
Gama noua de produse se numeste Vitality si cuprinde cinci sortimente - bacon, sunca de curcan, muschi file, carnati semiafumati si salam. Toate acestea sunt fabricate cu ajutorul tehnologiei de procesare prin inalta presiune. Pentru aceasta tehnologie, Cris-Tim a investit la inceputul acestui an patru milioane de euro.
„Aceasta tehnologie presupune scufundarea in apa rece, la o presiune de 6.000 de bari, a produselor ambalate si etichetate, distrugandu-se astfel majoritatea bacteriilor, fara afectarea celulei de carne sau modificarea valorii nutritive si a proprietatilor organoleptice ale produselo", se precizeaza intr-un comunicat emis de Cris-Tim.
Intr-un interviu acordat Wall-Street.ro in luna iulie, anul acesta, Radu Timis (foto), proprietarul Cris-Tim, anunta lansarea a doua game de mezeluri fara E-uri - Vitality si Forzoso.
Anul trecut, cifra de afaceri a Cris-Tim a scazut de la 324 milioane lei, la 289 milioane de lei, iar profitul a ramas relativ stabil, la 2,9 milioane de lei.
Citeste si:
Radu Timis, Cris-Tim: Controlam costurile la sange. Am calcula si gravitatia, daca ar fi posibil