“Pornind de la premisa unei piete a materialelor de zidarie la acelasi nivel cu anul 2012, tintim castigarea unei cote de piata de 16%, in conditii de profitabilitate operationala peste media sectorului si de gestionare proactiva a riscurilor”, a declarat Liviu Stoleru (foto), director general Cemacon.

Producatorul de blocuri ceramice din Zalau porneste in 2013 cu o echipa noua de management, cu care isi propune sa contracareze contextul negativ de piata prin introducerea de produse noi - prin extinderea portofoliului de produse, prin accesarea de piete noi si prin continuarea efortului de eficientizare a proceselor si de tinere sub control a costurilor operationale.

“In 2013, in stransa corelatie cu finalizarea procesului de restructurare a creditelor, managementul mizeaza pe o intarire a structurii de actionari si o capitalizare a companiei care sa sustina dezvoltarea Cemacon ca un jucator puternic si un lider regional pe piata de zidarii din Romania”, a mai precizat Stoleru.

Afaceri in crestere cu 26% in 2012

Intr-o piata aflata in scadere, Cemacon a reusit anul trecut o evolutie a business-ului cu 26 de procente, la afaceri de peste 34 de milioane de lei (7,7 milioane de euro).

“Anul 2012 a fost o confirmare ca se poate merge impotriva tendintei pietei. Management, actionari, banca, toti aveam nevoie de aceasta confirmare. Este unanim acceptat ca piata a scazut simtitor fata de 2011, mai ales valoric. La 6 luni aveam o crestere de 39% a cifrei de afaceri, iar, ca o consecinta, in a doua parte a anului competitorii nostri s-au lansat intr-o cursa riscanta a preturilor mici; noi am ales prudenta, intarirea parteneriatelor cu distribuitorii si diferentierea prin portofoliul de produse”, a mai declarat directorul general Cemacon.