Cemacon, unul dintre cei mai mari producatori de blocuri ceramice (caramizi) din Romania, a inregistrat o crestere de 29% a afacerilor in primele noua luni ale anului fata de aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce nivelul profitabilitatii s-a mentinut pe un trend ascendent.

Rezultatele confirma, astfel, cel de-al saselea an de crestere consecutiva al Cemacon, un avans de 323% a cifrei de afaceri in ultimii sase ani.

O evolutie a business-ului a fost marcata si ca urmare a activitatii ambelor facilitati de productie detinute de Cemacon la nivel local - una la Recea si alta in Zalau, care au functionat la capacitate 100%.

„Am incheiat primele noua luni cu vanzari cantitative cu 4% mai mari decat totalul vanzarilor realizate la nivelul intregului an 2015, o crestere cu 29% fata de aceeasi perioada a anului anterior, in conditiile unei profitabilitati in crestere in trimestrul 3, raportat la trimestrele anterioare.Indicatorii de lichiditate au fost imbunatatiti considerabil, ceea ce ne aduc resurse financiare pentru planurile de dezvoltare. (...) Cele mai relevate proiecte ale acestui an au fost continuarea productiei la capacitate maxima pe ambele fabrici, o crestere de vanzari superioara evolutiei estimate a pietei, refinantarea creditului de la BCR, cu obtinerea unor conditii mai avantajoase pentru companie si semnarea antecontractului de vanzare cumparare de catre Cemacon Real Estate SRL si Dedeman, pentru terenurile de pe platforma din Zalau.

Putem spune ca vom realiza toate aceste proiecte in proportie de 100% pana la sfarsitul anului, consolidand pozitia companiei in piata cat si onorand obligatiile pe care ni le-am asumat fata de actionari.“ a declarat Liviu Stoleru, CEO si presedinte al Consiliului de Administratie Cemacon.

Citeste si:
Cum a scapat de "gustul amar" al insolventei un producator din...
Cum a scapat de "gustul amar"...

Comparativ cu perioada similara a anului 2015, eliminand cheltuielile si veniturile aferente restructurarii, compania a inregistrat o crestere cu 16% a veniturilor operationale si 22% a cheltuielilor operationale, operarea fabricii de la Zalau timp de 9 luni in 2016, fata de 6 luni in primele 9 luni din 2015 contribuind substantial la cresterea cheltuielilor operationale.

Planurile Cemacon in 2016: crestere de cel putin 10% a business-ului si consolidarea cotei de piata

Pentru anul in curs, Cemacon isi propune cresterea cifrei de afaceri cu cel putin 13%, consolidarea cotei de piata la nivel national, valorificarea activelor neproductive detinute, precum si fructificarea oportunitatilor de crestere din piata materialelor de constructii.

Cemacon este in prezent al doilea cel mai mare producator de materiale de constructii din Romania, piata pe care mai activeaza nume precum Wienerberger, Brikston sau Soceram.

Citeste si:
Cemacon ia in calcul utilizarea unor instalatii de cogenerare, ca...
Cemacon ia in calcul...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »



Citeste si
Stoleru: Piata materialelor de constructii incepe sa-si revina