21 Iunie 2013

Marcile private aduc 30% din vanzarile producatorului de salate Eisberg



Aproape 30% din volumul de vanzari al producatorului de salate Eisberg este reprezentat de produsele marca proprie dezvoltate pentru Carrefour si Mega Image.

Marcile private realizate pentru retailerul Mega Image genereaza cele mai mari volume, potrivit companiei.

“Ambalarea de produse sub marca proprie a retailerilor prezinta o serie de avantaje. Doua dintre cele mai importante sunt garantia serviciului complet la raft si faptul ca devenim accesibili unei categorii mai largi de consumatori”, sustine Lucian Trofin, director general Eisberg Romania.

Pentru cei doi retaileri cu care colaboreaza, compania Eisberg dezvolta si produse in exclusivitate. De exemplu, pentru Mega Image mixul Amarone, iar pentru Carrefour Baby Batavia.

Eisberg este prezenta pe piata salatelor de tip convenience din Romania. In primul semestru din acest an compania a afisat o crestere de 8% a cifrei de afaceri, pana la circa 2 mil. euro. Anul trecut producatorul a raportat venituri de 3,5 mil. euro.

Piata convenience este estimata la 300.000 de consumatori. Dintre acestia, mai mult de 50% sunt concentrati in Bucuresti, capitala fiind urmata de Moldova si Banat.



Citeste si