Trebuie crescut salariul sau autoritatile trebuie sa gaseasca modalitati prin care sa gestioneze inflatia. Pentru a reporni economia, trebuie marite veniturile populatiei”, a declarat Dieter Schulz, directorul general Danone Romania, cel mai important jucator din domeniul lactatelor.

El mai spune ca in Romania 40% din bugetul unei familii este alocat mancarii si ca romanilor le place mancarea, ceea ce reprezinta o oportunitate pentru companii.

Un avantaj pentru o companie precum Danone este si consumul scazut de iaurt per capita din Romania. Unul dintre obiectivele pe care si le-a setat la inceputul mandatului suna simplu: un iaurt pe zi pentru fiecare consumator. Insa daca ne uitam la cifre drumul este destul de lung. Romanii consuma doar 6 kg de iaurt pe an, in timp ce bulgarii se lauda cu 22 kg.

“In Bulgaria ne gandim cum sa-i facem pe consumatori sa manance mai mult iaurt. In Romania marea provocare este sa-i convingem pe romani sa manance iaurt. 6 kg pe an inseamna un iaurt o data la doua saptamani. In Franta sau Olanda se consuma un iaurt pe zi. Iaurtul nu a fost pe masa romanilor dintotdeauna. Este si o chestiune de educatie. Sunt convins ca voi reusi acest lucru. E un drum lung, insa faptul ca romanii sunt din ce in ce mai constienti de importanta unei alimentatii sanatoase ne va ajuta”, crede seful Danone Romania.

Managerul mizeaza insa si pe inovatie, domeniu spre care merg in fiecare an doua procente din bugetul companiei. Anual Danone si-a propus sa lanseze trei-cinci produse noi. Chiar luna aceasta compania va intra pe un nou segment de piata, despre care Dieter Schulz spune cu entuziasm ca va fi “ceva mare”.

Afla mai multe din textul: La cantina cu seful Danone: Ma vad ca un antreprenor care are in spate un gigant cu multe miliarde de euro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri