Danone a lansat pe piață YoPRO, un iaurt de băut dedicat persoanelor "care aleg un stil de viață activ și o dietă echilibrată"

Sursǎ foto: Shutterstock / Vladimir Tretyakov

Danone a lansat pe piață YoPRO, un iaurt de băut dedicat persoanelor "care aleg un stil de viață activ și o dietă echilibrată"

Cuprins Articol:

Danone produce, începând cu această vară, în fabrica de lactate din București, iaurturi de băut bogate în proteine, sub brandul YoPRO. Noua gamă de lactate vine ca răspuns la noile tendințe de consum care au arătat o cerere în creștere față de produsele cu beneficii adăugate. Iaurtul YoPRO de băut este ambalat în carton Tetra Pak realizat majoritar din plante.

“Echipa din România și-a dorit foarte mult să aducă acest proiect la fabrica din București și suntem mândri ca am extins și diversificat linia de producție cu gama YoPRO, iaurt de băut bogat în proteine. Segmentul de piață local dedicat produselor bogate în proteine este în creștere, iar răspunsul nostru este o gamă de iaurturi de băut, cu o formulă care conține Magneziu și Vitamina B9, fiind totodată și bogată în proteine.”, a declarat Anca Miron, Head of Dairy Functionals Danone Europa Centrală și de Est.

Noul iaurt, destinat persoanelor active

Gama YoPRO, cu iaurturi de băut bogate în proteină, este dedicată persoanelor care aleg un stil de viață activ și o dietă echilibrată.

Fabrica Danone România din București este, în prezent, cea mai performantă unitate Danone din Europa ca urmare a investițiilor cumulate în 25 ani de producție pe piața locală, iar capacitatea de producție Danone atinge 75.000 tone de produse lactate anual.

Cu peste 96.000 de angajați și produse vândute în peste 120 de piețe, Danone a generat vânzări de 27,6 miliarde de euro în 2023. Portofoliul Danone include mărci internaționale de top (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic, etc.), precum și mărci locale și regionale puternice (Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos și Silk).

Despre Danone România

Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996 si a produs primul iaurt in anul 1999 dupa 3 ani de investitii in modernizarea și retehnologizarea acesteia.

În prezent, 1 milion de iaurturi sunt produse zilnic in fabrica din Bucuresto si distribuite către consumatorii români, dar și către alte 14 piețe europene. Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte românesc colectat de la 22 de ferme mari și peste 220 de gospodari.

Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete (Danone, Activia, Danonino, Actimel), produse pe bază de plante (Alpro), precum și cu produsele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa, Forticare).

În 2024, Danone este pe o tendință de revenire, după ce 2023 a fost un an în care compania a încercat să recupereze pierderile din 2022, an în care a avut cel mai mic profit din 2015 și până la acel moment.

Personalizate pentru tine