Coca-Cola, profit in crestere, venituri in scadere

Profitul net al Coca-Cola, cel mai mare producator de bauturi racoritoare la nivel mondial, a crescut cu 6% in trimestrul al treilea, la 2,45 de miliarde de dolari, de la 2,31 miliarde de dolari in urma cu un an, sustinut de volumul mai mare al vanzarilor in America de Nord.

Veniturile grupului au scazut cu 3%, la 12,3 miliarde de dolari, dar au depasit estimarile analistilor, de 12,05 miliarde de dolari, in timp ce volumul a avansat cu 2%, potrivit datelor publicate marti de Coca-Cola, relateaza Bloomberg.

Volumul vanzarilor a crescut cu 2% in America de Nord, unde compania a redus preturile pentru atragerea clientilor. In trimestrul al doilea, volumul din America de Nord s-a redus cu 1%. In Europa, volumul a scazut cu 1%, dupa un declin de 4% inregistrat in trimestrul al doilea.

Cresterea volumului in America de Nord si incetinirea declinului acestuia in Europa au compensat instabilitatea in crestere de pe pietele emergente, a declarat directorul general Muhtar Kent, scrie Mediafax.

"Nu suntem imuni la impactul evenimentelor macroeconomice globale, dar viziunea noastra pentru 2020 si strategiile pe termen lung vor ramane intacte. Compania ramane dedicata obiectivelor de performanta pe termen lung si returnarea de valoare actionarilor", afirma Kent imtr-un comunicat.

Citeste si:
Lavazza vrea să folosească doar ambalaje eco-friendly până în 2025
Producătorul de cafea Lavazza...

Rata de schimb valutar a avut in trimestrul al treilea un impact de 2% asurpa veniturilor nete si de 5% asupra profitului operational in termeni comparabili.

Compania avertizeaza ca fluctuatiile de curs valutar vor reduce profitul operational in termeni comparabili cu pana la 6%, in trimestrul al patrulea.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri