Tiriac lanseaza prima platforma online din Romania pentru achizitia produselor petroliere

Oil Energy Trading, parte a Diviziei Tiriac Energy, a lansat primul portal pentru comercializarea produselor petroliere din Romania si Europa de Est adresat clientilor companiei cu si fara contract, ce are rolul de a simplifica procesul de achizitie.

Prin intermediul acestei platforme, clientii actuali Oil Energy Trading pot plasa comenzi la orice ora, si au acces la toate elementele contului, de la stadiul comenzilor, rapoarte, facturi, detalii contract, pana la vizualizarea pretului intr-o forma actualizata.

Clientii au posibilitatea de a modifica oricand datele de baza ale contului de client si informatiile despre companie si de a descarca facturile aferente livrarilor.

In urma plasarii unei solicitari, clientii primesc pe loc o oferta personalizata, cu pretul optim pentru livrarea produselor in zona de interes din tara.

Portalul asigura transparenta, rapiditate si flexibilitate, optimizand procesul de achizitie si timpul alocat in acest scop. Estimam ca, in urmatorul an, un procent de 60-70% din comenzile clientilor noi Oil Energy Trading vor veni prin intermediul acestei platforme, restul procentului fiind reprezentat de clientii care solicita produsele noastre pe cale traditionala”, a declarat Remus Hirceaga, Managing Director Oil Energy Trading.

Citeste si:
Cel mai mare transportator de produse petroliere din Romania a...
Cel mai mare transportator de...

Clientii pot plasa comenzi de minim 3.000 litri in cadrul portalului, cu sau fara transport, intr-un mod standardizat.

Infiintata in 2012, ca parte a Diviziei Tiriac Energy, Oil Energy Trading furnizeaza produse petroliere. Obiectivul principal al Oil Energy Trading este sa devina, pana la sfarsitul anului 2017, unul dintre liderii pietei de trading de produse petroliere din Romania, iar pana la sfarsitul lui 2022, din Sud-Estul Europei.

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri