23 Iunie 2006

Dacia isi dezvolte prezenta pe Internet

Compania Dacia a relansat joi site-ul www.daciagroup.com intr-o forma noua de prezentare, mai dinamica, mai bogata in informatii si mai atractiva, urmarind ca, odata cu expansiunea comerciala in peste 40 de tari a modelului Logan, sa isi consolideze prezenta pe Internet.

Vizitatorii site-ului pot obtine informatii despre compania Dacia, de la istoric, profil, actionariat, strategie, obiective, management, la informatii despre activitatea uzinei de la Mioveni, despre evenimentele petrecute cu ocazia lansarilor de noi produse. in plus, site-ul ofera rezultate comerciale si cifre cheie actualizate. Apartenenta Dacia la Grupul Renault permite accesul la site-urile Grupului.

In cursul anului 2005, site-ul www.daciagroup.com a atins un record de 23.000 de vizitatori in medie, in fiecare luna. in prezent, numarul acestora a crescut la 31.000.

Cu ajutorul unei harti interactive a Romaniei, site-ul faciliteaza relatia cu reteaua comerciala Dacia din intreaga tara, propunand o baza de date cu adresele tuturor agentilor autorizati Dacia. Prin acest instrument de comunicare interactiv, clientii isi pot exprima parerea sau pot adresa intrebari la " Vocea Clientului ".

Site-ul dispune in egala masura de o platforma actualizata cu ofertele de angajare unde se pot inregistra candidaturile on-line, accesand link-ul "Cariere". Obiectivul Dacia este de a transforma site-ul www.daciagroup.com intr-un instrument de recrutare.

In plus, site-ul www.daciagroup.com ofera jurnalistilor posibilitatea de a se abona la un sistem de alerta, prin care se asigura difuzarea tuturor comunicatelor de presa, dar si accesul la o arhiva a acestora.

Cel de-al doilea site al Dacia, www.dacia.ro, vine in completarea site-ului corporate, oferind informatii comerciale despre produse, servicii, reteaua agentilor autorizati Dacia, ofertele promotionale.

Prezenta Dacia in spatiul Internet prin intermediul celor doua site-uri, www.daciagroup.com (corporate) si www.dacia.ro (comercial), vizeaza apropierea de un public tanar, dinamic pentru care universul web a devenit un mijloc cotidian de cautare a informatiei.



Citeste si