Experienta pe care o are consumatorul cu produsul achzitionat, de la imaginea ambalajului la gust, este cel mai important element ce influenteaza decizia de recumparare, care poate depasi 100 de activitati de promovare, a declarat Anca Stroe, director de marketing Danone pentru Europa de Sud-Est, in cadrul evenimentului Retail Arena organizat de wall-street.ro in parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD Romania, Daedalus Millward Brown si retail.ro.

Ea a explicat pe etape experienta de cumparare a unui produs de catre consumatorul final.

"Misiunea de shopping incepe inainte de a ajunge in magazin, cu toate mesajele cu care se confrunta cumparatorul - publicitate (5 ore pe zi in fata TV), mesajele de pe online (social media si forumuri), discutii cu prietenii si alte tipuri de persoane care pot influenta decizia (chiar si doctori). Consumatorul are in subconstient o idee despre ce va cumpara. Ajuns la raft, primeste alte mesaje, despre pret, ambalare, prezentare, evenimentul din jurul acestuia. In a doua etapa, are loc experienta cu produsul, de la imaginea acestuia, la consistenta produsului, pana la gust. Daca toate acestea au fost pozitive se va reintoarce sa cumpere, altfel poti face 100 de evenimente fara rezultat", a explicat Stroe.

Danone Romania produce zilnic peste 1,5 milioane de produse lactate proaspete in fabrica sa din Bucuresti, atat pentru piata romaneasca, cat si pentru export. Compania colecteaza, in medie, zilnic, peste 200 de tone de lapte proaspat de la fermele din Romania.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri