Karaoke reprezinta de regula o modalitate placuta de a te relaxa alaturi de prieteni sau din contra drumul sigur spre a te face de ras. Depinde de perceptia fiecaruia. Anul acesta, Heinken a realizat o noua campanie in spiritual Sarbatorilor de iarna, reusind in acelasi timp sa materializeze cele mai mari temeri ale celor care au participat la proiect, scrie Adweek.

Colaborand cu agentia Wieden+Kennedy din New York, Heineken a invitat cateva persoane sa participe la o seara de karaoke in cadrul careia acestia urmau sa cante colinde. Proiectul a fost intitulat “Carol Karaoke”. In spatele ecranului pe care rulau versurile, brandul de bere a ascuns un studiou TV.

Astfel, dupa cateva versuri din “Jingle Bells” Heineken le dezvaluie invitatilor surpriza si ii pune sa aleaga: fie se opresc din cantat, fie continua dar de data aceasta in fata a peste 30.000 de straini. Prestatia lor urma sa fie difuzata live in Times Square, in ecranele din taxiurile din New York sau in cadrul unui eveniment sportiv care avea loc in Verizon Center din Washington.

Inainte de a da unda verde acestei campanii, Heineken a realizat un sondaj in randul americanilor pentru a afla care sunt colindele lor preferate. “Jingle Bell Rock” a fost mentionat de 31% dintre respondenti, urmat de “Winter Wonderland” preferat de 20% dintre intervievati si “All I Want for Christmas is You” (13%). Mai mult, peste jumatate dintre respondenti considera karaoke-ul in fata prietenilor sau familiei mai putin jenant decat in fata unor straini.

Citeste si:
Campanie gratis de depistare a cancerului de pe locul 2 ca mortalitate
Ponderas Academic Hospital,...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Cat au incasat vloggerii care promoveaza mersul cu STB