În perioada 10-12 noiembrie, Miniprix.ro transformă Black Friday în Green Friday. Prin această inițiativă, Miniprix îi încurajează pe cei care doresc să achiziționeze noi piese vestimentare să renunțe la o parte din garderoba mai puțin purtată. Campania se va desfășura atât online, pe site-ul Miniprix, cât și fizic, la magazinul Miniprix Otopeni, unde va avea loc evenimentul special „Schimb de haine”. Inițiativele se desfășoară sub umbrela Green Friday, o campanie de conștientizare a consumerismului și a achizițiilor excesive de îmbrăcăminte și încălțăminte.

În această săptămână, de vineri până duminică, compania organizează la magazinul fizic din Otopeni evenimentul dedicat comunității Miniprix „Schimb de haine”, pentru cei care doresc să socializeze și să își schimbe gratis garderoba. Aici, clienții sunt așteptați cu obiectele vestimentare sau de încălțăminte pe care nu le mai poartă și din care alte persoane pot alege să își înnoiască vestimentația. Produsele aduse și rămase în urma desfășurării evenimentului vor fi donate de Miniprix prin aplicația Seva. Hainele din cadrul acestui eveniment nu sunt din magazinul Miniprix, precizează reprezentanții companiei.

În plus, în aceeași perioadă, exclusiv pe www.miniprix.ro va avea loc o campanie de reduceri cu până la 70% la peste 2.000 de produse, prin care Miniprix încurajează clienții ca, înainte de achiziții noi, să renunțe în primul rând la lucrurile pe care nu le mai poartă și să le doneze prin Seva. Seva este o aplicație de smart donation lansată de Miniprix pentru a încuraja consumul responsabil, prin prelungirea duratei de viață a obiectelor vestimentare și de încălțăminte. Prin Seva se pot dona gratuit haine sau încălțări, din garderoba proprie, celor care au nevoie. Iar cu ajutorul tehnologiei blockchain, lucrurile sunt direcționate către persoane care poartă aceleași mărimi cu cei care donează. Până acum, prin intermediul aplicației au fost intermediate peste 5.000 astfel de donații.

„Ne cumpărăm mult prea multe haine pe care nu le purtăm. Avem dulapurile pline de la un sezon la altul și continuăm să achiziționăm, uneori compulsiv, în perioadele de reduceri. Ne dorim prin această inițiativă și prin lansarea campaniei Green Friday să tragem un semnal de alarmă asupra conștientizării acestui comportament și să contribuim la încurajarea unei încetiniri a acestui timp de consum în exces. Mai ales că știm că industria modei este a doua cea mai poluantă din lume și dăunează foarte mult mediului înconjurător. Prin campania Green Friday ne dorim să prelungim durata de viață a hainelor și să fim parte a economiei circulare prin schimburi gratuite între produsele clienților noștri și prin susținerea donațiilor de haine și încălțăminte prin aplicația noastră Seva, disponibilă pe site.”, declară Ana Maria Cristina, Director General Miniprix. Ea precizează, de asemenea, că inclusiv echipa Miniprix se implică în evenimentul „Schimb de haine”, cu lucruri din garderobele proprii.

Seva este o aplicație de smart donation, lansată de Miniprix pentru a încuraja consumul responsabil, prin prelungirea duratei de viață a obiectelor vestimentare și de încălțăminte. Seva conectează donatori, curieri, instituții de asistență socială și primitori prin tehnologia blockchain și procese automatizate pentru ca ceea ce este donat să ajungă, în siguranță, la cineva care poartă exact aceleași măsuri și are nevoie de acele lucruri.

Cei care doresc să doneze pot lua gratuit pungi Seva din magazinele Miniprix sau de pe Miniprix.ro. Donatorii adaugă în pungi îmbrăcăminte sau încălțăminte, completează în aplicație informațiile despre donația lor, scanează codul de pe punga Seva, iar aplicația asociază beneficiarul cel mai potrivit, urmând ca donatorul să fie anunțat când coletul ajunge la destinație. Coletele Seva pot fi apoi lăsate în magazinele Miniprix sau trimise prin curier, gratuit, la sediul Miniprix.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri