Fooda, brand din portofoliul companiei de livrare de mancare chinezeasca Wu Xing, a deschis un nou centru de livrari, in zona Salaj din Bucuresti, pe fondul cresterii numarului de comenzi.

Fooda livreaza mancare gatita, cu specific national si international si se desfasoara pe platforma operationala Wu Xing (call center, punct central de procesare, livrare, management), pe doua din cele patru centre Wu Xing, si are 25 de angajati in productie.

Brandul a fost lansat in luna iunie 2013.

"Noi credem in acest brand, iar investitia pe care o facem in noul centru de livrari Fooda este o manifestare a aspiratiei noastre de a ajunge la fiecare bucurestean si de a-i oferi serviciile culinare de calitate pe care si le doreste”, a declarat Sabin Cernea (foto), fondator Wu Xing, Fooda si proprietar al restaurantului The Harbour.

El a adaugat ca numarul mediu de comenzi pe zi a crescut de la 30 comenzi la 110 - 120 de comenzi.

Citeste si:
Glovo livreaza in noptile de vineri si sambata: cat e suprataxa?
Glovo livreaza in noptile de...

Potrivit lui Cernea, costurile deschiderii unui punct mixt se ridica la 120.000 euro pentru o unitate cu suprafata medie de 120 metri patrati.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Kaufland extinde parteneriatul cu Glovo si in Cluj-Napoca