Salesianer Miettex, unul dintre cei mai importanti jucatori pe segmentul spalatoriilor comerciale in Europa Centrala si de Est, a inregistrat anul trecut o crestere de 15% a afacerilor in Romania fata de 2012, anunta compania.

Fabrica Salesianer Miettex din Bucuresti a atins 14 tone de textile procesate pe zi, echivalentul a peste 2.800 de masini de spalat casnice.

“In actualul context economic, din ce in ce mai multe companii isi rentabilizeaza afacerea apeland la servicii externalizate, ceea ce a facut ca in 2013 sa inregistram un numar mai mare de comenzi decat in anii precedenti, atat de la partenerii existenti, cat si de la noi parteneri. Mai mult, cresterea este datorata faptului ca, desi in Europa Occidentala aceasta piata este deja matura, in Romania se afla abia la inceput. La noi, domeniile care apeleaza preponderent la servicii de spalatorie comerciala sunt cel hotelier si cel industrial si speram ca vom vedea si o crestere a cifrei de afaceri in sectorul medical de acum inainte”, explica Victor Ioane, director general CEE Salesianer Miettex.

Salesianer Miettex este o companie specializata in oferirea serviciilor complete de inchiriere lenjerie si prosoape in sectorul hotelier si al spitalelor si uniforme de lucru pentru angajatii din sectorul industrial. In Romania, Salesianer Miettex are o fabrica in Bucuresti, cu o suprafata de 6.500 mp si o echipa de peste 100 de angajati.

Activitatea Salesianer Miettex a inceput in 1916 in Austria, iar in prezent compania numara 22 de puncte de lucru in 7 tari: Austria, Cehia, Croatia, Romania, Slovacia, Slovenia si Ungaria.

Citeste si La 32 de ani conduce un lant de spalatorii in 6 tari: cati bani vin din serviciile de curatatorie la standarde austriece

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri