Aeroporturi Bucuresti, profit la jumatate, dar vanzari in crestere

Vanzarile Aeroporturi Bucuresti, companie care administreaza aerogarile din Capitala, vor creste cu 4,8% in acest an, de la 645,8 milioane lei la 676,8 milioane lei, dar profitul net va scadea de 2,2 ori, avand un nivel bugetat de 25,3 milioane lei, de la un castig de 56,3 milioane lei in 2013.

Informatiile sunt prezentate intr-un raport al Fondului Proprietarea (FP), actionar cu o participatie de 20% la compania controlata de stat, prin Ministerul Trasporturilor. Fondul Proprietatea precizeaza ca informatiile referitoare la 2013 reprezinta rezultate preliminare, iar cifrele pentru 2014 sunt valori bugetate.

In 2012, Aeroporturi Bucuresti a inregistrat vanzari de 555,5 milioane lei si un profit net de 53,1 milioane lei, conform sursei citate. Compania a anuntat la finele lunii ianuarie ca anul trecut a inregistrat o cifra de afaceri preliminata de 613 milioane lei, in urcare cu 10%, la un profit brut de 78 milioane lei, iar cele doua aeroporturi pe care le administreaza au fost tranzitate de 7,64 milioane pasageri, in crestere cu 1,3% fata de 2012, scrie Mediafax.

La nivelul primului trimestru, traficul aerian a depasit 1,5 milioane de pasageri pe Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti si Aeroportul International Bucuresti - Baneasa Aurel Vlaicu, numarul pasagerilor fiind mai mare cu 4,5% fata de perioada similara a anului trecut. Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti si-a inceput activitatea in 2010, prin fuziunea societatilor care gestionau cele doua aeroporturi din Capitala.

Citeste si:
Câți pasageri au fost pe aeroporturile din București în 2020
Traficul aerian, la pământ în...
Sursa foto: Avioane pe Aeroportul Otopeni/Shutterstock.com
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri