Veniturile Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti (CNAB) au crescut cu 15% anul trecut, la 609,4 milioane lei, iar profitul brut a fost de 67,9 milioane lei, apropiat de cel din 2011, potrivit datelor preliminare ale companiei care administreaza aeroporturile din Otopeni si Baneasa.
In anul 2012, CNAB a inregistrat pe cele doua aeroporturi un trafic total de 7,54 milioane de pasageri si 98.592 miscari aeronave (aterizari si decolari), scrie Mediafax.

Fata de anul 2011, numarul pasagerilor este mai mare cu 1,3%.

"Evolutia numarului de pasageri pe cele doua aeroporturi se inscrie in tendinta generala de crestere inregistrata la nivel mondial. Conform statisticilor publicate de catre Airports Council International, traficul aerian european a crescut cu 1,7% in 2012", se arata intr-un comunicat al companiei.

In anul 2012, pe Aeroportul International Henri Coanda Otopeni au inceput sa opereze doua noi companii aeriene - TAP Portugal si Flydubai.

Incepand cu 25 martie 2012, companiile Blue Air, Wizzair si Germanwings si-au transferat operarea curselor aeriene de pe Aeroportul International Bucuresti Baneasa Aurel Vlaicu pe cel din Otopeni.

Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti si-a inceput activitatea in februarie 2010 si asigura coordonarea operationala si managementul celor doua aeroporturi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri