Producatorul roman de cosmetice Farmec Cluj-Napoca deschide primul magazin de brand in afara Romaniei in Grecia, la Salonic, in parteneriat cu firma elena G2D SPC.

Magazinul din Salonic pastreaza conceptul centrului inaugurat in octombrie la Cluj-Napoca. “Produsele Farmec sunt populare in randul consumatorilor greci, iar Salonic este cel de-al doilea oras ca marime din Grecia, un centru universitar important”, a spus Mircea Turdean, director general Farmec.

Compania intentioneaza sa deschida in perioada urmatoare doua magazine in orasele Katerini si Korinthos. In plus, produsele Farmec sunt prezente pe piata elena si in SPA-urile anumitor hoteluri, precum cel al Hotelului Porto Carras 5* din Halkidiki, unde sunt folosite in cadrul tratamentelor de infrumusetare oferite clientilor.

In inaugurarea centrului de la Cluj-Napoca au fost investiti 350.000 de euro.

Produsele Farmec ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. In ultimii doi ani, strategia de export a fost focusata pe consolidarea distributiei in tarile vecine. Anul trecut, afacerile companiei au urcat cu 14%, pana la 138 mil. lei (circa 30 mil. euro).

Potrivit datelor statistice, un roman aloca un buget anual pentru cosmetice de maxim 50 de euro, de sase ori mai putin decat un ceh sau un slovac. Cei care aloca cel mai mare buget pentru astfel de achizitii sunt consumatorii din SUA, Marea Britanie, Brazilia, Germania, Finlanda, Cehia, Slovacia, Polonia. In Romania, industria de cosmetice a atins valoarea de circa 820 de milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri