Potrivit reprezentantilor Farmec, evolutia afacerilor a fost determinata de extinderea portofoliului pe zona de cosmetice si produse de ingrijire a locuintei.

In prezent, produsele Farmec ajung in peste 30 de tari din Europa, Orientul Mijlociu, nordul Africii. Printre pietele importante, pe care compania s-a concentrat in ultimii 2-3 ani, se numara Ungaria, Polonia, Ucraina si Republica Moldova. Un obiectiv mentionat de Mircea Turdean, director general al Farmec, este atingerea unei ponderi a exporturilor de 50% din cifra de afaceri in urmatorii 4 ani.

Cea mai recenta investitie realizata de companie a fost deschiderea, anul trecut, a unui Centru de Frumusete pe locul fostului magazin de prezentare din Cluj, proiect pentru care a fost alocat un buget de circa 350.000 euro.

Citeste si:

Farmec detine marci precum Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.

Potrivit datelor statistice, un roman aloca un buget anual pentru cosmetice de maxim 50 de euro, de sase ori mai putin decat un ceh sau un slovac. Cei care aloca cel mai mare buget pentru astfel de achizitii sunt consumatorii din SUA, Marea Britanie, Brazilia, Germania, Finlanda, Cehia, Slovacia, Polonia.

In Romania, industria de cosmetice a atins valoarea de circa 820 de milioane de euro.