Dupa ce ani de zile gigantul american McDonald’s a fost intens criticat pentru faptul ca nu ofera suficiente fructe si legume in meniurile sale dedicate copiilor, lantul de restaurante de tip fast food are planuri importante in aceasta directie, anunta USA Today.

In aceasta toamna in meniurile dedicate copiilor vor fi introduse clementine din zona Pacificului de Sud. In acelasi timp, compania analizeaza si alte optiuni precum banana sau afine, spune Greg Watson, vicepresedinte pe segmentul inovatiei in cadrul McDonald’s.

“Decizia este parte a unei calatorii pe care am initiat-o in urma cu patru ani pentru a le determina pe mame sa se simta confortabil cu privire la meniurile Happy Meal”, spune Watson.

Introducerea fructelor presupune mai putin efort cu operatiunile de impachetare decat in cazul actualelor felii de mere, introduse in meniul pentru copii in 2012 si care au inregistrat vanzari de peste 1,1 miliarde bucati. Compania testeaza in prezent si mini-banane furnizate de Chiquita. In plus, strugurii se bucura deja de popularitate in restaurantele din Europa. Introducerea fructelor nu va fi insa limitata doar pentru meniurile adresate copiilor, acestea urmand sa fie vandute si individual.

McDonald’s are in Romania peste 3.500 de angajati, permanenti si in regim part time. Reteaua locala numara 65 de restaurante in 21 de orase – 31 de restaurante in Bucuresti si 34 in restul tarii, primind zilnic peste 140.000 clienti. Compania si-a redus de zece ori profitul in ultimii cinci ani, de la 9 mil. euro in 2007 la nici un milion de euro in 2012. Cifra de afaceri a fost de 89,7 mil. euro, in scadere cu 5% fata de 2011. La nivel global, McDonald's serveste 68 de milioane de clienti zilnic. Compania are peste 1,7 milioane de angajati, in peste 34.000 de restaurante.

Sursa foto: McDonald's, Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri