Lanţul de restaurante McDonald's din Japonia a anunţat că începând cu 24 decembrie va oferi clienţilor doar porţii mici de cartofi prăjiţi, după ce inundaţiile din portul canadian Vancouver şi pandemia de coronavirus au afectat livrările pentru unul dintre cele mai importante produse din oferta McDonald's.

Chiar dacă McDonald's încearcă să rezolve problema împreună cu furnizorii şi importatorii, începând cu 24 decembrie şi până în data de 30 decembrie va oferi doar porţii mici de cartofi prăjiţi. Eliminarea ofertelor de tip "medium" şi "large" a fost necesară "pentru a ne asigura că un număr cât mai mare de clienţi vor avea în continuare acces la cartofii noştri prăjiţi", a informat compania, scrie Agerpres.

McDonald's speră că această problemă de aprovizionare, care afectează cele 2.900 de restaurante din Japonia, va fi rezolvată până în ajunul Anului Nou şi precizează că măsura nu va afecta ofertele sale din gama crochetelor de cartofi.

Ca urmare a limitării porţiilor de cartofi prăjiţi, clienţii vor primi un discount de 50 de yeni (44 de cenţi) la meniurile McDonald's. În prezent, aceste meniuri includ o porţie medie de cartofi prăjiţi, iar clienţii au opţiunea de a creşte sau a diminua mărimea porţiei de cartofi prăjiţi. La o cantitate de 74 de grame şi 225 de calorii, porţia mică de cartofi prăjiţi este la aproape jumătate faţă de porţia medie.

În România, operatorul lanţului de restaurante McDonald's este firma Premier Restaurants România. McDonald's are 89 de restaurante în 27 de oraşe, dintre care 44 restaurante cu McDrive şi 45 de cafenele McCafe. Până în prezent, compania a investit peste 800 milioane de lei în România şi are o echipă de 5.000 de angajaţi.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri