Elgeka-Ferfelis Romania, unul dintre cei mai mari distribuitori de bunuri de larg consum pe piata locala, estimeaza o stagnare a afacerilor in acest an la nivelul de 70 mil. euro, similar cu cel din 2013, a declarat la Wall-Street 360 Roxana Olteanu, director financiar al companiei.

“In piata toata lumea a trebuit sa accepte marje de profit mai mici si sa isi adapteze business-ul la noua realitate. Am observat o limitare a accesului firmelor la finantare, ceea ce pentru clientii nostri a insemnat cerinte pentru limite de credit mai mari. Din punct de vedere al consumului nu am vazut modificari majore fata de anii anteriori”, a precizat Roxana Olteanu.

Compania elena Elgeka-Ferfelis este prezenta in Romania din anul 2000 si are in portofoliu branduri precum Vanish, Calgon sau Mentos. Compania activeaza pe o piata evaluata la 2 mld. euro alaturi de Interbrands, Aquila, Macromex sau Whiteland. La inceputul acestui an, Top Brands a intrat in insolventa la cererea companiei.


Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cumparaturile de Craciun, boost semnificativ pentru piata de FMCG