Producatorul de pavele si borduri Symmetrica mizeaza in acest an pe o cifra de afaceri de peste 77 milioane de lei (17,3 milioane euro), in crestere cu circa 5%, avans inferior celui din 2014, cand vanzarile companiei au urcat cu 8%, pana la 74 milioane de lei (16,5 milioane de euro).

"In ultimii doi ani, proiectele rezidentiale au reprezentat un procent important pentru compania noastra, motiv pentru care, in acest an, ne vom adresa acestora cu o gama noua de produse si estimam o crestere cu 20% a vanzarilor provenite din partea clientilor privati", a declarat, intr-un comunicat, Sebastian Bobu, directorul executiv al Symmetrica, scrie Mediafax.

Totodata, planurile companiei pentru anul in curs vizeaza mentinerea cantitatilor livrate catre proiecte cu fonduri publice, dar si marirea capacitatii de productie a fabricilor de existente cu scopul de a-si mentine pozitia de lider pe piata de pavele si borduri vibropresate in cadrul unei piete in care exista numeroase insolvente.

"Primul pas in acest sens este finalizarea investitiilor in noua linie de productie pentru fabrica din judetul Bistrita-Nasaud, proiect demarat in 2014, care va avea o suprafata de 800 mp si a carui valoare s-a ridicat la 1,5 milioane de euro. Aceasta poate livra 2.000 metri patrati de produse pe zi si va dispune de spatii speciale pentru depozite de agregate si silozuri", a explicat Bobu.

Symmetrica a raportat un avans cu circa 8% a cifrei de afaceri in 2014 comparativ cu anul anterior, ajungand astfel la un business de pana la 74 de milioane de lei (16,5 milioane de euro).

Majorarea business-ului in 2014 a fost determinata, cu precadere, de orientarea catre segmentul proiectelor private - comerciale si industriale - , dar si catre segmentul rezidential. De asemenea, un impact pozitiv in cifra de afaceri a companiei l-a avut si extinderea numarului de echipe de montatori.

In ceea ce priveste volumul de produse livrate, Symmetrica a raportat anul trecut un avans de circa 5% comparativ cu 2013, ajungand la 2,5 milioane de metri. In 2014 compania a avut o capacitate de productie de 11.500 metri de produse pe zi, cea mai mare de pe piata romaneasca. Mai mult, acoperirea geografica mare de care dispune compania a oferit posibilitatea livrarii rapide, la preturi competitive, atat in Moldova, Muntenia, Dobrogea, cat si in Transilvania, Symmetrica acoperind astfel peste 80% din teritoriul tarii.

"Anul trecut am raportat un avans de 10% al livrarilor catre proiectele private si rezidentiale. Astfel, in acest moment 30% din business-ul companiei este adus de proiecte private, fie comerciale sau industriale, de proiecte rezidentiale si de vanzarile in retelele de bricolaj. Restul de 60% reprezinta livrarile catre proiecte publice", a explicat Bobu.

Acesta a subliniat ca si cresterea prezentei in retelele de bricolaj a avut un impact in majorarea business-ului, mai ales pe segmentul rezidential. Astfel, anul trecut, 10% din livrarile companiei au fost destinate retelelor de bricolaj, iar pentru anul in curs, compania estimeaza o crestere a incasarilor provenite din magazinele de tip DIY.

Symmetrica este o companie 100% romaneasca, producatoare de pavele, borduri si rigole vibropresate pietonale si carosabile, infiintata in 1994 de Florentina-Mihaela Stanciu (60% din actiuni) si Florin-Cristinel Stanciu (40% din actiuni). Compania are fabrici la Veresti, judetul Suceava, la Podu Iloaiei, judetul Iasi, Bolintin Vale, in apropiere de Bucuresti, Prejmer (Brasov) si Cociu (Bistrita-Nasaud).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri