O noua zi, noi probleme pentru Metrorex la Magistrala 5 de metrou, portiunea dintre Eroilor si Raul Doamnei. De aceasta data, insa, compania care administreaza circulatia in subteran, s-a blocat in negocierile cu grupul spaniol CAF, iar o data cu finalizarea proiectului din cartierul bucurestean Drumul Taberei exista riscul ca traficul de calatori sa fie realizat prin garnituri vechi de metrou.

"Planul ne-a fost dat peste cap. Materialul rulant trebuia livrat la final de 2016. Daca in urmatoarea luna se va debloca vom avea cateva garnituri. Exista aici trei situatii - una in care trenurile sa fie livrate la timp, alta in care livrarea sa fie realizata partial - urmand sa primim 13 noi garnituri sau cea in care nu vom primi niciun tren si atunci vom fi nevoiti sa repunem in circulatie trenuri de care dispunem in prezent la Metrorex", a declarat Catalin Homor, manager cu atributii de director general in cadrul Metrorex, in cadrul unui eveniment dedicat pietei de constructii, organizat de catre Ziarul Financiar.

Intrebat de lucrarile care se desfasoara in prezent in pe Magistrala 5, dar si problemele cu care s-a confruntat lucrarea in ultimele saptamani, Homor a precizat ca lucrarile sunt in linie, iar termenul de finalizare va ramane a doua parte a anului viitor.

"Lucrarile sunt in linie si este programat ca metrourile sa circule pe noua magistrala din semestrul al doilea al anului viitor", a mai punctat seful Metrorex.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri