McDonald's Romania, care a implinit 20 de ani in Romania, a avut o cifra de afaceri de 97 milioane euro (434 mil. lei), in crestere cu 4%, si un profit net de 3,6 milioane euro (16, 5 mil. lei), in crestere cu 25%, in 2014, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finante.

Restaurantele fast-food au o cifra de afacere in crestere de la 93 mil. euro (414 mil lei) si un profit tot in crestere de la 2,87 mil euro (12, 8 mil. lei) in 2013.

In restaurantele McDonald's cele mai vandute produse sunt burgerii Big Mac si cartofii prajiti. Prin urmare, in cei 20 de ani, romanii au mancat 55 milioane de burgeri Big Mac si 350 milioane de portii de cartofi.

In prima zi de McDonald’s in Romania, o echipa de 260 de persoane a servit 15.300 de clienti si a stabilit un record istoric de vanzari la nivel european.

In cei 20 de ani, McDonald’s Romania a investit peste 700 de milioane lei. In 2015, numarul de vizite in restaurantele McDonald’s a crescut cu 7%, iar peste 4,5 de milioane de clienti sunt serviti lunar in unul dintre cele 67 de restaurante ale companiei. Totodata, rezultatele financiare se afla pe un trend ascendent, cifra de afaceri a crescut cu 4,8 % fata de anul trecut, precum si profitul cu 28 % fata de 2013. McDonald’s are 67 de restaurante in 21 de orase din Romania.

Retail jobs

McDonald's concureaza in Romania cu lanturile de restaurante fast-food KFC, Springtime si Subway.

Sursa foto: Fatada McDonald's in 1995

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri