IKEA a lansat miercuri catalogul pentru 2016, cele 930.000 de exemplare urmand sa fie distribuite incepand cu 17 august. Anul acesta, compania a lansat si o aplicatie a catalogului prin care, printre altele, utilizatorii pot vedea cum ar arata la ei acasa peste 400 de produse. Practic, prin optiunea de realitate augmentata a aplicatiei catalogul IKEA 2016 poti scana din catalog produsele cu semnul plus, iar apoi cu ajutorul camerei video a telefonului le poti transpune in camera ta.

Catalogul IKEA 2016 a fost lansat marti si va fi distribuit in perioada 17 august – 6 septembrie. 930.000 de exemplare ale noului catalog vor fi distribuite in locuintele din Bucuresti, Pitesti, Ploiesti si imprejurimi.

Noul catalog are 328 de pagini si cuprinde mai multe noutati. Una dintre ele este Aplicatia Catalogul Ikea, care va fi disponibila din 13 august. Aplicatia va avea mai multe functii noi, printre care: Plimba-te prin camera, optiune prin care utilizatorii pot face un tur virtual prin doua camere din catalog. O alta functie este cea de realitatea augmentata, prin care utilizatorii pot vedea cum ar arata peste 400 de produse din catalogul IKEA la ei acasa. In plus, aplicatia va include si peste 50 de filme, imagini si vizualizari la 360 de grade ale camerelor.

Noutatile din catalogul IKEA 2016

catalogul ikea 2016

  • Bucatariile se afla in prim-plan – Noul catalog IKEA cuprinde idei pentru personalizarea si organizarea bucatariei – de exemplu, sinele de perete si rafturile deschise care pot transforma o bucatarie mica prin folosirea fiecarui centimetru, pana la tavan.
  • Detalii si accesorii – Catalogul IKEA cuprinde accesorii ce se metamorfozeaza. Spre exemplu, suportul de laptop care se transforma intr-o tava.
  • In catalog vor fi si editii limitate. Colectia Sinnerling creata de designer-ul Ilse Crawford propune o reintoarcere catre materialele naturale prin produsele din lemn de pluta naturala, bambus, ceramica si pluta. Produsele din colectia Sittning sunt confectionate din materiale precum lemn de acacia, piatra, sticla si bumbac.

Preturile mentionate in Catalogul IKEA 2016 includ TVA, sunt maxime si sunt valabile 1 an de zile, de la 1 septembrie 2015 pana la 25 august 2016.

Noutati si in restaurantul IKEA: ce gasiti in mediu

catalog ikea 2016

Retail jobs

O noutate prezenta in meniul restaurantului IKEA inca din luna aprilie este reprezentata de chiftelutele vegetariene si cele de pui. De la 1 septembrie, orice meniu de chiftelute va putea fi comandat la jumatate de portie pentru copii, la jumatate din pret.

In zona de food a IKEA se vor introduce si iaurt inghetat la 3 lei paharul, apa fructata ce va contine cu 50% mai putin zahar fata de sucurile existente in prezent la dozatoarele cu reumplere gratuita si noi meniuri sanatoase in restaurant.

Alte noutati asteptate pe parcursul anului sunt: Ice Tea cu arome de pin si mesteacan, gustari din legume uscate si nuci in magazinul de delicatese suedeze, gustari sanatoase si sandwich-uri la bistro.

Din martie 2015, deseurile organice de la restaurantul IKEA sunt trimise catre o fabrica de biogaz, iar pana in luna august, 5.840 kilograme de deseuri au fost transformate in biomasa.

Citeste si:
IKEA construiește la Timișoara cel de-al treilea magazin din România
IKEA construiește la...

Studiu IKEA despre obiceiurile de acasa

catalog ikea 2016Odata cu tema noului catalog este lansata si o noua analiza IKEA Group la nivel international. Life at Home Report are ca tema activitatile de zi cu zi legate de mancare si modul in care ne influenteaza ele starea de bine. Studiul global este bazat pe vizite desfasurate de Compania IKEA in casele oamenilor, pe studii interne ale IKEA Group, precum si pe raspunsurile a peste 8.500 de locuitori din 11 capitale ale lumii la un chestionar IKEA.

Compania IKEA Romania a replicat studiul si la nivel local: cea de-a doua editie a studiului Life at Home Report cerceteaza modul in care gatesc, servesc si isi depoziteaza mancarea locuitorii din Bucuresti. Datele au fost obtinute printr-un chestionar online distribuit prin e-mail si au raspuns 1.009 persoane cu varste cuprinse intre 18 si 60 de ani.

Rezultatele studiului releva urmatoarele:

  • 74% dintre bucuresteni sunt curiosi sa testeze noi feluri de mancare
  • Desi 79% au incredere in calitatile lor de bucatari, doar 22% dintre bucuresteni gatesc acasa in timpul saptamanii. Mai mult de jumatate dintre acestia (58%) spun ca timpul este principalul motiv pentru care ajung sa renunte la gatit
  • In comparatie cu media indicata in sondaj pe locuitorii altor capitale, bucurestenii spun ca au fost pretentiosi cu mancarea in copilarie cu procent cu 9% mai mare
  • 7 din 10 bucuresteni folosesc telefoane mobile sau tablete in timpul mesei, dar 52% nu se simt bine atunci cand altcineva foloseste telefonul la masa
  • Copiii joaca un rol important in bucatarie si in alegerea mancarii. 1 din 2 parinti crede ca este important sa implice copiii in activitatile din bucatarie si pentru 43% dintre bucurestenii intervievati, copiii au un cuvant de spus in alegerea felurilor de mancare
  • Desi declara ca se bucura atunci cand gatesc alaturi de familie si prieteni (75%), foarte putini dintre bucuresteni isi pregatesc mesele impreuna (22%).

Citeste si:
JYSK continuă expansiunea și vrea să deschidă 15 magazine noi până...
JYSK continuă expansiunea și...
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri