Retailerii resping restrictionarea programului de functionare, intrucat clientul este singurul care trebuie sa decida cand intra in magazin si cat sta, iar statul nu trebuie sa intervina nici in privinta prezentei produselor romanesti, a declarat seful AMRCR, Dan Sucu, scrie Mediafax.

"Conteaza ce-i place si ce vrea clientul. Iar clientul prin intrarile in magazine, prin cumparaturile facute la diferite ore, si in diferite zile ale saptamanii decide cate ore stau magazinele noastre deschise", a spus presedintele Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR), referindu-se la posibilitatea ca programul magazinelor sa fie restrictionat.

Interactiunea dintre clienti si magazine se face doar pe bazele clientului, a afirmat el. "Diferenta este ca noi suntem votati zilnic sau macar saptamanal", a afirmat Sucu. De asemenea, autoritatile nu ar trebui sa intervina nici in privinta prezentei produselor romanesti pe rafturile magazinelor.

"Este un subiect vechi care ne preocupa. Clientii transmit de aproximativ cinci ani ca vor sa se intalneasca cu produse romanesti. (...) Acest proces este intr-un curs accelerat si nu consideram necesara o interventie administrativa", a spus presedintele AMRCR.

Senatul a adoptat, marti, o propunere legislativa care instituie obligatia comerciantilor persoane juridice sa achizitioneze produsele din categoriile carne, legume si fructe in proportie de cel putin 51% corespunzator fiecarei categorii, din lantul alimentar scurt, adica din productie romaneasca.

Retail jobs

Magazinele, obligate sa vanda produse romanesti => o idee care sfideaza logica economica

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri