1 Decembrie 2015

Ce trebuie sa stie un retailer ca sa castige batalia pentru clienti



Afla care sunt cele opt lucruri de care trebuie sa tina cont orice retaileri daca vrea sa castige si sa isi pastreze clientii si, de ce nu, sa fie cu un pas inaintea competitiei. Cei opt pasi au fost prezentati de catre Thilo Kerner, head of business development SAP la Retail Arena, eveniment organizat de catre Wall-Street.ro.

1. Dezvoltati ori cumparati instrumente prin care sa vedeti intr-un singur loc datele despre clienti si produsele de pe stoc.
2. Creati o retea prin care consumatorii pot sa cumpere, dar si sa returneze produse oriunde.
3. Puneti mobilitatea pe loc.
4. Dezvoltati-va in tarile in curs de dezvoltare.
5. Faceti astfel incat consumatorii sa aiba o experienta personalizata si adaptata contextului.
6. Diferentiati-va prin brand, interactiune cu clientii si inovatie
7. Digitalizati magazinul prin tehnologia Internet of Things.
8. Fiti mereu mai rapizi.

Citeste si: Thilo Kerner, SAP: 80% dintre CEO cred ca brandurile lor ofera o experienta placuta. Doar 8% dintre consumatori cred asta

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.



Citeste si