2 Martie 2016

Care este comportamentul de achizitie al femeilor: parfumuri de 250 de lei, o data la trei luni



O femeie cheltuie, in medie, 250 de lei pentru parfumurile preferate si face o noua achizitie o data la trei luni, potrivit SOLE Luxury Boutique, retailer de produse fashion si de infrumusetare.

Comportamentul de achizitie este influentat in principal de noutatile sau ofertele de pret existente in magazinele fizice si online, ceea ce demonstreaza faptul ca femeile nu raman fidele unui singur parfum, ci folosesc mai multe arome, in functie de ocazie. Dar, desi parfumurile sunt schimbate destul de des, romancele prefera sa ramana in zona unui singur producator, printre cele mai apreciate branduri numarandu-se Lancome, Yves Saint Laurent si Tom Ford, potrivit SOLE Luxury Boutique.

In ceea ce priveste modalitatea de achizitie, majoritatea cumparaturilor se realizeaza in mediul online, unde varietatea gamei este mult mai larga, iar preturile mai mici, spune Angela Tiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE: „De regula, clientele apeleaza la comenzile online cu scopul de a comanda un parfum deja detinut sau un produs asemanator, pe care il aleg in functie de notele continute si cunoscute. De asemenea, achizitiile in mediul online reprezinta rezultatul testarilor din magazinele fizice”, a completat reprezentanta companiei.

Sole comercializeaza o gama larga de parfumuri, cosmetice, genti, ochelari, gadgeturi si accesorii tech de lux, atat in mediul online, cat si in magazinele din Bucuresti, Cluj-Napoca, Baia Mare sau Nunberg, Germania. Printre brandurile prezente in magazinele Sole se numara Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Calvin Klein, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Hugo Boss, Marc Jacobs, Givenchy, Guerlain, Burrbery, Cacharel, Carolina Herrera, Cartier, Thierry Mugler, Paco Rabanne, Ray Ban, Ralph Lauren, Juicy Couture, Armani, Prada, Escada, Roberto Cavalli, Clinique, dar si branduri exclusiviste precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9.



Citeste si