Petit Bateau, marca franceza de vestimentatie care a inventat body-ul pentru bebelusi, deschide al doilea magazin in Bucuresti, pe Calea Dorobantilor, in urma unei investitii de 175.000 de euro.

La cinci ani de la inaugurarea primului magazin, in Baneasa Shopping City, grupul Le Manoir, detinatorul francizei Petit Bateau in Romania, deschide un al doilea magazin Petit Bateau, cu o suprafata de circa 60 mp. Oferta cuprinde imbracaminte si lenjerie de corp pentru bebelusi si copii pana la 12 ani, alaturi de o gama mai restransa de textile pentru adolescenti si adulti.

Le Manoir estimeaza o cifra de afaceri de 250.000 euro in primul an de functionare. Compania si-a propus deschiderea unui al treilea punct de desfacere Petit Bateau in urmatorii ani in Bucuresti si ia in considerare extinderea francizei in alte orase din tara.

Infiintata in 1893 in Franta, marca Petit Bateau este recunoscuta pentru diferite inovatii: chilotul din bumbac elastic, body-ul pentru bebelusi, rascroiala tip american a tricourilor, a introdus tricourile marinaresti in garderoba cotidiana. Petit Bateau, parte din grupul Rocher, are 3.000 de salariati si 4.300 de puncte de vanzare in intreaga lume si produce anual 28 de milioane de piese vestimentare, dintre care 3,4 milioane de tricouri.

La nivel de grup, cifra de afaceri a Le Manoir in 2015 s-a ridicat la 5 milioane euro.

Citeste si:
Vacanta in sud-vestul Frantei: Merita sa te cazezi in castele, este...
Vacanta in sud-vestul...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri