Retailerul polonez LPP, care detine pe piata locala brandurile Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay si House, a vandut anul trecut imbracaminte in valoare de 13 milioane euro, dublu fata de 2014 si a inregistrat profit de peste 700.000 euro pentru prima oara de la infiintare. Cresterea a avut loc pe fondul strategiei de expansiune a retailerului, care a deschis 12 magazine noi si care va continua sa inaugureze alte 18 locatii in 2016, potrivit Alinei Bistreanu, director general LPP Romania.

Crestere de 114%: Reserved vinde cel mai bine

In 2015, toate cele cinci branduri ale retailerului LPP au vandut imbracaminte de peste 13 milioane de euro, dar raportand cifra de afaceri la metrul patrat, Reserved a inregistrat cele mai mari vanzari, „fiind cel mai vechi pe piata locala, dar si cel mai cunoscut”, dupa cum spune Alina Bistreanu, fiind urmat indeaprope de Mohito.

In primele doua luni ale 2016, retailerul a inregistrat o crestere organica de 44%, dupa ce in primele luni ale anului anterior crescuse cu aproximativ 15%. „Principalii factori care au influentat rezultatul realizat au fost cresterea numarului de vizitatori care au trecut pragul magazinelor noastre precum si cresterea valorii medii a bonului de cumparaturi, care este de aproximativ 50 de euro”, spune Alina Bistreanu.

LPP Romania: de la 34 de magazine la 100 in urmatorii ani

Pentru anul acesta, retailerul LPP planuieste sa deshida alte 18 locatii, 13 dintr-acestea fiind deja semnate, celelalte fiind in curs de negocieri. Dintre acestea, sase vor fi in Bucuresti – doua magazine Reserved si cate unul din celelalte patru branduri detinute de LPP, patru in Timisoara – toate brandurile, cu exceptia Mohito- si trei in Constanta: House, Mohito si Reserved.

In Bucuresti, retailerul LPP va fi prezent cu toate cele cinci marci in mall-ul Park Lake, unde va inaugura cea mai mare unitate Reserved, care va avea o suprafata de 2500 de metri patrati. Dupa finalizarea celor 13 proiecte de anul acesta, LPP va ajunge la o retea de 34 de magazine, dupa ce in 2015 a inaugurat alte 12, in urma unei investitii de 7 milioane de euro.

„Dorinta mea este sa atingem un prag de 100 de magazine intr-un viitor mediu pentru toate cele cinci branduri”

Tot in 2016, retailerul isi propune sa continue expansiunea pe zona de e-ccomerce, proces inceput la finalul anului 2015 prin lansarea magazinuui Reserved online, cu alte doua branduri online din portofoliu. Sefa LPP Romania estimeaza vanzari duble fata de anul trecut, de 26 milioane euro.

LPP, companie listata la Bursa din Varsovia din anul 2001, este una dintre companiile din industria modei cu cea mai rapida crestere din Europa Centrala si de Est, iar veniturile sale în 2015 au depasit 5 miliarde PLN. Timp de peste 20 de ani, compania si-a desfasurat activitatea in Polonia si in strainatate. LPP administreaza 5 marci consacrate: Reserved, Cropp, House, Mohito si Sinsay, iar in 2016 si-a lansat primul sau brand premium - Tallinder. Compania are o retea de mai mult de 1600 de magazine si peste 20 de mii de angajati in birourile si structurile de vanzari din Polonia, Europa, Asia si Africa.

LPP a inaugurat primul magazin din Romania in anul 2008 iar in prezent detine un numar de 21 de magazine, dintre care 11 in Bucuresti, 4 in Ploiesti, 3 in Brasov, 2 in Cluj si 1 in Bacau.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri