Afacerile Albalact au crescut cu 8,9% si au depasit pragul de 100 mil. euro anul trecut

Grupul Albalact, cel mai important jucator local din industria de lactate, si-a majorat anul trecut afacerile cu 8,9% la 100,9 mil. euro, in timp ce profitul a ajuns la 2,8 mil. euro, arata un raport al companiei.

La inceputul acestui an actionarii majoritari care detin cumulat 70,3% din capitalul social al Albalact au incheiat un contract cu compania Lactalis vanzarea tuturor actiunilor detinute. Tranzactia asteapta aprobarea Consiliului Concurentei.

”Anul acesta mergem pe aceeasi strategie pentru a sustine cresterea profitabila cu o cifra. Ramanem focusati pe brand-ul traditional Albalact, dar planuim si alte inovatii pe segmentul iaurtului, cel mai probabil in a doua jumatate a anului. Vom continua, de asemenea, sa extindem si sa optimizam activitatea de distributie”, declara Stephane Batoux, director general Albalact.

Albalact Alba este cea mai mare societate cu capital majoritar local in industria laptelui. Infiintata in 1971, Albalact a fost transformata in societate pe actiuni in anul 1990 si privatizata in 1999. Albalact are actionariat majoritar roman, iar actiunile emise de Albalact sunt admise la tranzactionare la categoria standard a Bursei de Valori Bucuresti. Albalact detine 99,01% din actiunile Raraul Campulung Moldovenesc si 100% din societatea de logistica Albalact Logistic SRL, avand peste 1.000 angajati in toate cele trei entitati. Albalact comercializeaza produse proaspete, pasteurizate si UHT sub brandurile Zuzu, Fulga, Raraul, Albalact si Poiana Florilor.

Principalii competitori ai companiei sunt francezii de la Danone si olandezii de la FrieslandCampina.

Citeste si:
Pe cine au numit francezii de la Lactalis in fruntea Albalact
Francezii de la Lactalis...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri