Fuziunea cu grupul belgian Delhaize a companiei olandeze de retail Ahold se va incheia sambata, 23.07.2016, iar grupul care va rezulta se va chema AD, a anuntat retailerul olandez, citat de AFP.

Fuziunea a fost anuntata in iunie 2015 si aprobata, in luna martie 2016, de catre actionarii Ahold si de catre cei ai Delhaize cu o larga majoritate, conform News.ro

Desi a anuntat finalizarea fuziunii, Ahold si Delhaize asteapta inca o aprobare a autoritatii de concurenta din Statele Unite, unde ambele grupuri au retele de supermarketuri. Insa avizul pare o formalitate, dupa ce, in 14 iulie, cele doua grupuri au ajuns la un acord pentru a vinde 86 de magazine in SUA pentru a primi aprobarea autoritatilor americane.

In urma fuziunii, Ahold - Delhaize va deveni al cincilea grup de retail din SUA, piata pe care competitia este considerata foarte dura, si al patrulea operator de supermarketuri din Europa. Ahold detine in SUA reteaua de supermarketuri Stop & Shop, iar in Olanda lantul Albert Heijn. Delhaize opereaza magazinele Food Lion si Hannaford in SUA si Delhaize in Belgia.

Ahold a cumparat Delhaize pentru 9,8 miliarde de euro. In 2015, cele doua companii au obtinut vanzari cumulate de 62,6 miliarde de euro, prin intermediul a 6.750 de magazine. Mega Image, brand al grupului Delhaize, este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania, cu o retea care cuprindea la sfarsitul anului trecut 471 de magazine.

Sursa foto: Willyam Bradberry / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri