Grupul Albalact, liderul industriei de lactate din Romania, a inregistrat in prima jumatate a anului o crestere de 16,9% a cifrei de afaceri, pana la 242 mil. lei (54 mil. euro).

Profitul net realizat Albalact in primele sase luni din acest an se ridica la 18,8 mil. lei (4,2 mil. euro).

“Suntem multumiti ca am reusit sa ne mentinem cresterea profitabila, chiar peste ceea ce am planificat. De foarte putin timp, am venit si cu inovatia promisa, tot in portofoliul lui Zuzu: am lansat Zuzu Stors, un iaurt special, cu ingrediente 100% naturale si multa proteina, produs printr-o tehnologie unica in acest moment in Romania. Cu Zuzu Stors speram sa cream o noua categorie in piata iaurturilor si sa-i invatam pe consumatorii romani ca un iaurt bun si hranitor nu inseamna neaparat un iaurt gras”, declara Stephane Batoux, director general Albalact.

Zuzu Stors are 2% grasime si 8 grame de proteine, de doua ori mai multe proteine fata de un iaurt clasic, fiind obtinut prin procedeul de ultrafiltrare.
Albalact este lider cu brand-ul Zuzu in piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat) inca din anul 2008. Albalact mai este lider de piata pe segmentul untului de masa si pe segmentul smantana, cu brand-ul omonim Albalact.

Grupul francez Lactalis va face oferta publica de cumparare pentru 97,5% din actiunile Albalact (ALBZ), pretul oferit fiind cu 6,3% mai mare decat cel stabilit miercuri pe Bursa de Valori Bucuresti. Lactalis va plati 337 mil. lei (75 mil. euro) pentru cumpararea acestor actiuni. Francezii vor delista compania daca reusesc sa achizitioneze cel putin 90% din titlurile producatorului de lactate in oferta.

Citeste si:
Cum au evoluat afacerile primilor 10 mari producatori de lactate
Piata de lactate din Romania:...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri