Fie ca vorbim de Iulian Stanciu, CEO si actionar eMag, de fondatorul Altex, Dan Ostahie, Dragos Petrescu de la Caru’ cu Bere, Florin si Mariuca Talpes (Bitdefender) sau Radu Georgescu (GeCad), toti au ceva in comun – sunt antreprenori si manageri care ridica, atat in Romania, cat si pe plan international, stacheta intreprinzatorilor.

Invart milioane de euro, iau decizii care pot propulsa compania ori pe varful Everest, ori o pot scapa in Groapa Marianelor si, desi presiunea este fara indoiala mare, au dovedit de-a lungul anilor ca au viziune pe termen lung.

Toate aceste nume mari, si altele, au avut insa un inceput. Ezitari, greseli, din care au invatat. Un prim business cu care, eventual, ori au dat de pamant, ori au reusit sa il vanda si, de acolo, sa construiasca un mic imperiu.

Cum au inceput antreprenorii romani? Care au fost primele impresii ale redactorilor wall-street.ro cand i-au intalnit si ce parere subiectiva au, despre ei, in prezent, citeste in articolul de mai jos.

Citeste si:
De ce este momentul celei mai inspirate generatii de antreprenori?
"Have no fear, kid! Just pick...

Sursa foto: Shutterstock: alexskopje

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
eMAG: Testam, pentru a patra oara, un sistem similar Amazon Prime