26 Octombrie 2016

Investitie de 36 milioane lei realizata de Enel pentru a imbunatati serviciile de relatii cu clientii



Enel Energie si Enel Energie Muntenia, companii controlate de grupul italia Enel, vor investi peste 36 milioane lei pentru achizitia unui pachet de servicii de apeluri de tip outbound, inbound si bacl-office, servicii care presupun gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor, se arata intr-un comunicat transmis de companie. Achizitia se va realiza prin intermediul Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Potrivit reprezentantiilor Enel, serviciile de contact center reprezinta una din cele mai facile modalitati prin care clientii si potentialii clienti pot lua legatura cu Enel, intr-o maniera eficienta din perspectiva timpului si flexibila, preferata de cei mai multi clienti. Principalele motive pentru care clientii folosesc serviciul de contact center sunt cu privire la factura de energie electrica, informatii detaliate legate de tipul de abonament, serviciile puse la dispozitie de catre Enel sau diverse solicitari si sesizari, se mai arata in comunicat, conform News.ro.

"Facem toate demersurile pentru a fi constant in legatura cu ei (clientii n.r.), atat prin intermediul numerelor gratuite puse la dispozitie, cat si prin diversificarea si digitalizarea canalelor de comunicare, de tipul formularelor online, pagina de Facebook a companiei, unde exista o echipa dedicata ce preia solicitarile clientilor din mediul online. Pe viitor, ne dorim sa implementam si mai multe modalitati de comunicare cu clientii”, a declarat directorul Departamentului de Relatii cu Clientii al Enel, Simona Trofin.

Proiectul face parte dintr-un proiect program de investitii derulat de Enel in Romania pentru modernizarea si imbunatatirea calitatii serviciilor oferite clientilor. Enel detine trei din cele opt distributii regionale de energie electrica din Romania. Grupul are 2,7 milioane de clienti pe piata romaneasca, in zona Capitalei, Banat si Dobrogea.



Citeste si