27 Octombrie 2016

Oana Vijiala, AFI Palace Ploiesti, despre cat de prezente sunt brandurile romanesti in centrele comerciale



Brandurile romanesti prezente in centrele comerciale din tara au o pondere foarte mica din suprafata totala a acestora, a declarat Oana Vijiala, general manager AFI Palace Ploiesti, in cadrul Retail Arena, eveniment organizat de wall-street.ro.

Din pacate, ele nu au o pondere suficient de mare intr-un centrul comercial, deoarece ancorele ocupa cele mai mari suprafete, iar noi la asta ne raportam, la suprafata inchiriata. Cu exceptia jucatorilor de electronice si electrocasnice, Flanco si Altex, cei care vand fashion si servicii de cosmetice ocupa suprafete inca mici, deci ponderea e inca mica”, explica Oana Vijiala.

Pe segmentul de fashion si lifestyle, managerul AFI Palace Ploiesti a dat exemplul brandurilor romanesti Musette, prezent deja pe trei continente, Nissa, retailer care colaboreaza cu Galeriile Laffayette si I.D.Sarrieri.

Tot ea a mai spus ca retailerii polonezi sunt cei care au cele mai sanse de crestere pe piata locala: „Daca ne raportam la Polonia traditia textila e bine inradacinta, iar aici e loc pentru noi jucatori, ceea ce ne dorim si noi ca dezvoltatori”, spune Vijiala.

Liana Dumitru, retail director in cadrul Colliers International, sustine ca brandurile romanesti ar trebui sa fie din ce in ce mai competitive in raport cu marii retaileri internationali:

„Ele sunt prezente si isi doresc in continuare expansiunea atat in Bucuresti, cat si in tara, destul de activ as spune eu, ne dorim sa fie si mai agresive si sa concureze cot la cot cu brandurile internationale”, a adaugat si Liana Dumitru, retail director Colliers International.

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex(partener), PayU (partener), ING Bank(partener), Carrefour (partener), Service Return (sponsor) si VE Interactive (sponsor).

Sursa foto: Mircea Dragos Photography



Citeste si