Initial o afacere axata pe haine cu motive folclorice, de-a lungul timpului brandul Izabela Mandoiu s-a extins cu colectii moderniste. Anul trecut, brandul a inregistrat o cifra de afaceri de 57.000 euro, spre deosebire de 2015, cand a vandut de 20.000 de euro. Cresterea s-a datorat dezvoltarii productiei, a promovarii prin participarea la targuri de profil in mod special si avansului pietei.

In prima jumatate a acestui an, incasarile au fost aproximativ asemanatoare cu aceeasi perioada a anului trecut, cu o valoare a bonului mediu in showroom de aproximativ 1.000 lei, iar in online de 350 lei.

“Se simte o schimbare in 2017, comparativ cu inceputul lui 2016, consumatorii vor mai multe detalii despre materiale si sugestii de purtare. Este bine ca exista initiative precum Fashion ROute, prin care sa dezbatem aspecte ale industriei de fashion; practic sunt informatii care ne vizeaza si ne ajuta sa ne dezvoltam, sa ramanem motivati”, spune Izabela Mandoiu.

In medie, brandul romanesc vine in jur de 100 de produse lunar, insa sunt perioade in care interesul pentru achizitie este mai mare sau in care reducerile sunt strategia de sporire a vanzarilor, mai spune aceasta. Din totalul vanzarilor, 65% provin din mediul offline, in timp ce cumparaturile din shop-ul virtual reprezinta 35%.