Spitalul Monza investeste 1 milion de euro in al doilea RMN

Spitalul Monza, unul dintre cele mai mari spitale de chirurgie cardiovasculara si cardiologie interventionala din tara, parte a grupului Policlinico di Monza din Italia, investeste 1 milion de euro in cel de-al doilea aparat de rezonanta magnetica nucleara.

RMN-ul este destinat stabilirii unui diagnostic cat mai corect pentru pacientii cu patologii din arii precum: cardiologie si aritmologie, chirurgie cardiaca, pediatrie, neurologie si neurochirurgie, oncologie, ortopedie si traumatologie etc.

“Achizitionarea celui de-al doilea aparat de rezonanta magnetica a fost o necesitate pentru Spitalul Monza, intrucat solicitarile pacientilor depaseau numarul programarilor posibile. Astfel, putem asigura tuturor pacientilor un acces facil pentru examinarile RMN, cu un timp de asteptare mult mai scazut”, a spus Luca Militello, directorul general al spitalului Monza.

RMN-ul Signa Voyager 1.5T XT are in dotare antene dedicate pentru toate regiunile corpului uman si ofera o rezolutie sporita, inclusiv pentru cord.

In primul an dupa deschidere (2012), spitalul a avut in jur de 300 de pacienti, iar in 2016 au fost 40.000 de pacienti, numarul acestora crescand cu 33% fata de 2015. In fiecare an numarul interventiilor a crescut cu 1.000 ajung in 2016 la un total de 6.500 de interventii.

Citeste si:
Primul spital privat din București care va trata pacienți COVID-19
Primul spital privat din...

Cifra de afaceri a companiei a fost de 74,3 milioane lei in 2016, iar pentru 2017 estimeaza o crestere de 20%.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri