Perioada de aur a retailului, in care era suficient sa existi si clientii veneau natural in magazinul tau, s-a incheiat. Generatiile care vin dupa millennials au nevoi, asteptari si cerinte total diferite. Retailerii au inteles aceste lucruri si au inceput deja sa caute modalitati prin care sa se adapteze, asa ca retailul de maine arata complet diferit de cel de azi, cuvintele cheie fiind inovatie, reinventare, conectare. Pretul, produsul sau promotia nu vor mai principalele motoare ale acestei industrii, in centrul careia va fi, mai mult ca niciodata, OMUL. Acestea sunt principalele concluzii ale primei zile a conferintei RetailArena 2017.

Partenerii retailArena 2017 sunt Kaufland, eMag, FAN Courier si PayU. Sponsorii evenimentului sunt PeliFilip, IQOS, Pepsico, Vivo!, Schonherr, Crowe Horwath, Ecco, Custom Soft, Syscom Digital, C-Solution si Plaut.

Credit foto: Ovidiu Udrescu


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Cel mai mare retailer din Romania continua finantarea ONG-urilor